Att komma till insikt...

Idag fick jag för mig att lyssna av vår telefonsvarare....

"Du har 42 nya meddelanden" w00t??????

Det var bara att lägga sig bekvämt i soffan och börja radera.... Jag fick tag på en penna och ett papper och gjorde lite statistik över de nya meddelandena....

7 var från min mamma, 2 från s-mor, 1 från Hanna, 27 var från min momor (men då handlade 10 om att hon ville ha tag på mamma). 2 var från min chef (!?!??!), 1 var från en kvinna som vill att jag ska ha ljusparty, 2 var från André (var av ett handlade om att han tappat bort sin mobiltelefon).

Jag har inte lyssnat av telefonsvararen sedan den 5/6 klockan 13,47 och allt som allt lyssnade jag i 14,57 min (och då lyssnade jag inte på allt).

Vad är det egentligen för mening med att jag har en sådan? Varför inser inte människor att jag inte lyssnar av den?

Jag försökte faktiskt gå in på Com hems hemsida för att se om jag kunde ta bort vår lilla telefonsvarare, men icke-sade-Nicke. Eftersom vi har ett "small-abonemmang" går det inte att välja bort. Nehe, antar att vi får ha kvar skiten då!


Vad var det då som fick mig att lyssna på telefonsvararen just idag? Det kan ha varit ödet... Men det kan även ha varit att min insikt sade mig att den person som precis ringt (från okänt nummer - som jag inte svarat på) var någon som faktiskt ville något... '

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0