Bara för att jag kan...

... så skriver jag....

00,30 "dan före dopparedagen" och jag undrar vart julstämningen befinner sig! Jag har då letat överallt, i mina lådor, under sängen, bakom soffan, i garderoben, men nehe.. ingenstanns... Den har varit borta i flera flera år, och jag tror faktiskt inte att jag kommer att hitta den på ett tag...

Jag tror jag drabbats av julstress i år. Alla människor som "knör" för att köpa juklappar! Självklart har idioten här, inte planerat sina köp, utan skall ner till stan och hetshandla de sista i morgon - lyckat! yey!

Alltså, jag gillar klappar! Jag gillar att ge bort saker, och det skall vara sådant då man verkligen har tänkt till, med lite tanke bakom. Inte bara en "sak", en sak som betyder något!

Dock finns det vissa juliga stämningar man kan befinna sig i, som gör det mer juligt och som gör att man glömmer julstressen för en stund! Julmys med vänner, ljusen på Liseberg, snön som faller....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0