Förändringar...

Det verkar som om polletten har trillat ner.... Idag när jag var på Boda och plocka bort mina sista saker, så insåg jag att jag faktiskt kommer att lämna den plats som jag under snart fem år har kallat "mitt jobb".

Men det känns bra, "mina" ungar är inte kvar och hade de varit det hade jag antagligen klarat detta alls! Men de har gått vidare och så ska även jag göra!

När jag satt under lucia-firandet i förmiddags så tittade jag  mig runt omkring i Bodakyrkan! Så många elever som jag inte hade en aning om vilka de var och så de jag kände igen. De elever man kan namnen på, de elever man undervisat... Men! Det är väl klart att jag kommer träffa nya fantastiska elever som jag ska lära känna och de stackarna skall bli försökskaniner till alla de nya tankar och idéer jag har! *mwuhahaha*

Än en gång skall jag börja på en ny skola genom att "ta över" en nia! Det är alltid lika spännande måste jag säga! Men det är klart! Det går ju verkligen inte att jämföra med känslan av att "släppa" en nia, som man träffat, nästan varje dag, i tre år! ;)


Jag har inte förbrukat mycket papper!!!! =/


Var ju bara tvungen att lägga ut en bild på huliganerna från 9G!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0