Kill Bill & COD!

Till André: Först och främst vill jag tacka för den tid vi hade idag! Det var roligt att få visa dig en ny värld, dvs. Kill Bill filmerna...  '

Till Daniel: Dig vill jag tacka för att du körde så lugnt och fint hem, så du kunde komma hem och visa lite looooove! ;)

Till båda två: Okej att det är roligt att ni umgås, men att totalt utesluta mig för att sitta och panga på massa gubbar, det är INTE OKEJ! =P


Positivt är dock att pangandet skapar gemenskap mellan de två boys som betyder så mycket för mig i mitt lilla liv!
Kvällens citat: "Tur att jag har dig"          naaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaw.......


                             
                                                                                                                          Snacka om att de "bondar"...



Annars? Jo, tack, annars är det bra! Har fullt upp, inte en ledig minut! Har shoppat ihjäl mig den senaste veckan och det känns som om jag bott i Knalleland (som betyder knullaland på danska) och i stan! Jag intar min lunch på Eest eller Futomaki och lever loppan, rent ut sagt! :P

Ser fram mot det nya året i morron (tänkte att jag måste skriva något om detta) och tror att det skall bli ett... festligt år... hehe...




Nu skall jag söka lite uppmärksamhet från pojkarna, men jag tror att det blir utan resultat! Kommer antagligen somna i soffan (som förra gången) och vakna klockan 04,00 när de har tröttnat. yey!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0