Livet har sin gilla gång.

Livet har sin gilla gång. Konsten är att gilla gången. Ett mycket bra och tänkvärt citat jag hittade på nätet... Man kan gärna inte stanna av, och sluta leva, utan livet går framåt timme för timme, minut för minut, sekund för sekund. Det enda jag egentligen kan göra är att ta de rätta stegen, att lära mig gå så jag inte faller...

Men just nu känns det som om stegen inte riktigt vill vara med, gången är stapplig och ofta känns det som om jag glömmer hur jag skall gå, vilken väg jag skall ta eller vilket ben jag ska lyfta för att fortsätta komma framåt. 

Som tur är finns det människor i mitt liv som ger en små knuffar, så jag kommer i rätt riktning. Ibland gör de det medvetet, ibland bara genom att finnas där.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0