hrm...

Jaha, så sitter man här, med datorn framför sig, fingrarna korrekt placerade på tangetbordet och försöker att hitta på något intressant att skriva om.

*tänka tänka*

Det verkar som om det inte kommer ngt idag.. ;)

Vi var på kalas igår, Daniels "kusin" firade sin 30-års dag i Falköping och det var en riktigt trevlig tillställning. =) Jag gillar den släkten! De är så trevliga och lättsamma att vara med! Jag tror jag skall adoptera dem, så jag får lite störra släkt! Det är inte mer än rättvist förresten, Daniel har ju så stor, så han kan gott dela med sig lite!

Körde lite med min lilla baby igår! Vi var nere på Maxi (NEJ, jag tog inte med den in i affären för er som trodde det). Men så kom jag att tänka på en sak, när jag strosade omkring där bland gångarna. Hur uppfattar människor i min omgivning mig? Hur ser de på mig, vad tänker de o.s.v. Eller är det kanske bara jag som har dessa tankar om alla andra? Det är i sådana fall inte första gången jag upptäcker att det finns lite vridna tankar där inne *pekar på skallen*

Jösses...

Idag är det Fars Dag, vad passar då bättre än att fira världens "bästaste" lilla pappa? Men innan dess skall jag, med stooooooooooooooooooooooooooor förväntan, åka och lyssna på Saras kör! =D hehe

Jag måste nog.... städa först.... =(

(Ja Simon, jag städar ofta! Men det är så, när man bor på en liten yta och det är massa människor som kommer och går! Det blir faktiskt stökigt och smutsigt! hehe )




Kommentarer
Postat av: Simon

(Jaha... Men mitt rum är en yttepyttig yta, och jag städar aldrig!)

2009-11-09 @ 21:20:41
URL: http://bumbumdidum.blogg.se/
Postat av: Emma

Jo! Men, för det första så har du säkert inte en massa människor där hela tiden... SAMT att din mamma kommer säkert in och städar när du inte vet om det :P

2009-11-09 @ 21:24:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0