Regn...

Jag tror att detta trista gråa väder faktiskt har lyckats att påverka mig....  Jag är ständigt trött och det spelar faktiskt ingen roll hur jag sover, jag är trött...

Tror även att det är ngn härlig liten förkylning som ligger och lurar! Det är just nu den vänstra sidan av halsen som är drabbad, lustigt ändå, att det bara är en liten sida... :P

Jag känner att utrymmet för mitt element (eld) kvävs av allt regn.... Jag får inte tillfälle att flamma upp och visa vem jag är ;) (nu blir det djupt) Jag sitter bara här, med en eld inom mig, som kämpar för att ta sig ut, men så fort den försöker, så kommer vattnet och dödar minsta lilla gnista..... Är det inte ödets ironi så säg!

Jag vet, jag tjatar mycket om våra element, men jag tror faktiskt de spelar en större roll i våra liv än vad vi tror... ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0