Someone's head IS GOING TO ROLL FOR THIS!

.... och jag tror det blir mitt!!!

Ni som har sett Return to OZ, vet att där finns det en drottning som har huvuden som hon byter mellan, när hon önskar. Jag tror att det vore min DRÖM! Tänk att få byta inte bara hår- och ögonfärg varje dag, utan även tankar, sinne, minnen..... Allt! Ett nytt huvud för varje dag, ett nytt humör varje dag!

Det bäst av allt, det måste ändå vara att slippa ha huvudvärk! Får man det, är det bara att byta huvud till ett annat och känna hur smärtan är borta! =D Inga mer besök hos någon sjukgymnast här inte, inga mer avslappningsövningar, inget mer tänkande på att sluta stressa. Bara byt huvud och kör på som vanligt! Visst låter det bra??? ;)

Frågan är då vem som skall sköta avhuggningen av själva huvudet. Jag skulle nog vilja att drottningen i Alice i underlandet sköter det! Inte den gamla, utan Tim Burtons nya! Hon är såååå läcker!


Who's been painting my roses red? WHO'S BEEN PAINTING MY ROSES RED? Who dares to taint with vulgar paint  The royal flower bed? For painting my roses red someone will lose his head.


Ja, jag kan hålla med om att detta inlägg fick en aning morbid vinkling kanske! Men det är inte alls så farligt som det låter!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0