Söndag...

Söndag morgon och det är dags att börja fokusera tankarna för att strukturera nästkommande vecka. :)

Helgen har varit en aning omtumlande. Full fart! =) Daniel åkte till Kiel i fredags, så jag passade på att bjuda hem lite löst folk i fredags ;) och somnade inte förrän 8 i lördags morse! Bra jobbat för en gamling... hehe

Efter att ha vaknat någon gång på lördagseftermiddagen och diskret plockat med disken i köket, vaknade även min nattgäst... =D Det blev några timmar i soffan, playstation och BT!

Kvällen sepnderades återigen i soffan, men denna gång med varma smörgsar och ett nästan helt Pirates of the Caribbean maraton.

Helgen har inte bara innefattat en massa nöjen. Ånej! Stora steg för mänsligheten har tagits! Muren har fallit och jag känner hur den nya luften som strömmar genom mina lungor är fylld av... luft.. =P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0