Tisdag!

Japp och inte vilken tisdag som helst, utan tisdagen då jag EMMA har knäckt de däringa förbenade koderna i stilmallen! Japp! I stället för att se en massa koder, siffror, bokstäver och tecken såg jag... en bild... en värld....



Så! Nu har jag lyckats att bemästra både koderna SAMT Photoshop!!!! Och det bästa är att jag inte behövt att terrorisera en endaste person! Jag har helt enkelt gjort det HELT på egen hand och ja! Jag är STOLT! Okej att det är på en enormt nybörjarnivå! MEN ÄNDÅ! =D

Vad har hänt annars i mitt lilla liv idag? Jo, jag har varit ute med min lilla baby såklart! Vi har tankat första gången idag, ENORMT spännande! Vi tankade för 414 kr.

Jag inhandlade två st "kilar" som jag skall ha i min sko... 0,5 cm, så nu skall det bli ordning på livet igen! :P

Peter, Emilie och Hampus var här ikväll! :D Emilie introducerade Tradera... FARLIGT säger jag bara... Daniel hotade med att klippa mitt Visa-kort! Det skulle kanske kunna vara bra... ;)

Nu har jag precis lagt på luren efter att ha hjälpt Peter med Spotify, det tog ca 25 min och han höll sig lugn (nästan) hela tiden! Bra Peter!!! =D

För övrigt har jag nästan lyssnat sönder Kents nya skiva idag! Både i bil och hemma! (Det gillar du va lille plutt????)


Jag står i skuld
En obetalbar skuld som växt sig stor, större, störst
Man jagar mig som om det gällde pengar

Jag har en vän
En underbar och trofast vän
Som en hund, jag svek dig igen
Jag svek mig själv
Så se mig som en varning

Älskling, det är livet som leker
Det leker med oss nu
Älskling, det är livet som leker
Det leker med oss nu igen

Du vet inte var jag varit
Du vet inte vem jag är
Vet du alls vem du varit?
Vet du ens vem du är?
Älskling, det är livet

Min medicin
En sol går upp och tvingar mig att kisa
Hårt ljus, hårt
Svarta dagar följs av vita nätter

Älskling, det är livet som leker
Det leker med oss nu
Älskling, det är livet som leker
Det leker med oss nu igen

Du vet inte var jag varit
Du vet inte vem jag är
Vet du alls vem du varit?
Vet du ens vem du är?
Älskling, det är livet

Vet du alls vem du varit?
Vet du ens vem du är?
Älskling, det är livet


Taxmannen


Kommentarer
Postat av: Simon

Ajjemensan, det gillar jag! Jättefin blev din blogg hörru! :D

2009-11-10 @ 22:53:12
URL: http://bumbumdidum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0