Vardagen...

Vardagen är allt bra spännande! En dag som man planerat in i minsta detalj, kan få ett helt nytt tidsschema på bara några sekunder! Ödet? You tell me...

Har äntligen kommit igång med mitt arbete =D Bra jobbat Emma, är inne på minimumantalet av sidor, 5, men har mycket kvar att skriva! Så det känns... bra.

Beslutade mig för att stå över promenaden idag, mitt underbara vänsterben har tydligen beslutat sig för att "f*cka up* sig varje gång jag går min runda... ILLA, som Madde skulle sagt ;)

Så, glad i hågen och med min lilla blåa bil susade jag ner till badhuset och möttes av.... en skolklass från Boda. Lovely! Men, tiden gick fort, för de rara små liven pratade med mig hela tiden, så det var trevligt!

Efter min stund i poolen, träffade jag av en händelse en liten Plutt! Mjo, precis... =D

Därefter åkte idjut 1 (jag) till Maxi där jag träffade idjut 2 (André). vi umgicks där bland hyllorna, tjötade och kollade på olika grejer, för att därefter tjöta en stund på parkeringen... Där hände det grejer!!!!! =D Bilar tutade och ja... grejer... hände... spännande... ;)

Jag måste även passa på att berömma mig själv (fast det är mest via Daniels vägnar) då jag varit en sådan duktig hustru, så jag har haft maten klar TVÅ dagar i rad när han kommit hem!!! Den har SÅ GOTT SOM stått på bordet... =D Han har varit N.Ö.J.D. hehe


Sist men inte minst! Jag måste nämna Bumblebee <3

Idag... På Posten! Min film! Min film!!!!! Transformers Revenge of the Fallen! TACK för att det finns människor som gör sådana här filmer!!!! TACK TACK TACK!!!!!!!!!! ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0