Grattis Daniel!

Jaha, så idag fyllde då mannen 28 år! YEY! Då är vi äntligen lika gamla i ett halvår framöver, innan jag tar ledningen igen... hehe

Vaknade sjuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuukt tidigt... 05,45 för att, knappt medveten, ge Daniel sina paket! Glädjen var stor när han fick sin efterlängtade handkontroll med skak i... =D Nöjd och belåten traskade han ut genom dörren och jag somnade om...

Tanken var att jag skulle vaknat 8 igen och det gjorde jag... Jag vaknade även 8,10. 8,20. 8,30 -----> 10,15. Att Snooza i närapå 2 timmar är INTE OKEJ + att känslan av bomull i skallen gjorde det svårt att koncentera sig! Men efter en dusch, en promenad till stan och en Red Bull som slank ner på tre mikrosekunder så kändes bomullen avsevärt mindre!

Så var det då dags för den efterlängtade tentan... Haha! Efter diverse komplikationer satte jag mig vid tentan och allt blev bara helt... blankt! Jag kom inte ihåg något alls! Haha, en underbar känsla! NAT! Men men, jag antar att omtentamen är till för att göras! :D Så, jag kan likaväl offra mig där!

Efter skolan, susade jag hem med den lilla blåa bussen, bytte om, och susade sedan tillbaka med en blå liten buss till stan! Träffade Sofie och vi gick upp till TÅGET. Repet gick väl sådär, antagligen p.g.a irritation från de "stackars" deltgare som var där över att 4 av 9 deltagare inte var där! *morr morr*

Daniel plockade upp mig halv åtta och därefter åkte vi till Restaurang Köket! Vi åt oxfilé båda två! MUMS!!!! Jag tycker att denna restaurang är helt fantastisk och rekomenderar den varmt!

Det var mysigt! <3



Kommentarer
Postat av: Simon

TVÅ TIMMAR!? Oj.

2009-10-29 @ 11:01:01
URL: http://bumbumdidum.blogg.se/
Postat av: Emma

Haha! Ja, två timmar =P

2009-10-29 @ 22:16:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0