Hej, här kommer sömntåget...

... och missar du det vet man inte hur länge det dröjer innan nästa kommer.....

Jag kommer ihåg när "mina huliganer" gick i sjuan och vi hade några lektioner i studieteknik. Jag minns klart och tydligt hur jag berättade om "sömntåget", man visste att det skulle komma när det började klia i ögonen och var det så att man inte hoppade på det, så kunde man få vänta i flera timmar på att nästa skulle komma.

Ännu värre var det när man skulle gå av det, om man ville sitta kvar lite längre på tåget och åka en hållplats till, så kunde hela dagen bli förstörd!

Just nu känner jag att jag inte åkt med något sömntåg på ett bra tag, möjligtiv åker jag på någon dressin som jag får sköta själv, men det blir man inte vidare pigg av!

Så just nu undrar jag om jag kan få någon slags studentrabatt på biljett till sömntåget, för jag tror verkligen att jag behöver åka med det denna vecka....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0