Helg!

För en gångs skulle ska jag inte göra ett sådant där "ûber-seriöst" inlägg... ;)

Ja, vad har vi gjort? Massa och ingenting känns det som! Hade en mängd planer, som verkligen gick i stöpet! :P

I fredags hämtade vi Mitsi <3 denna underbara lilla varelse som gör så att hjärtat brister, varje gång man tittar på henne!

Lördag sov hon och jag länge, medan Daniel gick ut i TV-rummet och läste! Under vår långpromenad raserades mina planer och när jag kom hem var det bara att duscha och fixa till sig, för att åka och hälsa på sjuklingen! '

Efter fyra timmar där och med nyladdade batterier åkte jag för att träffa Sara & Coffe på Maxi! Handla handla och sedan hem och grilla!

Efter maten skulle jag och Sara göra slingor! Sara fick massa blonda slingor, i mitt hår syns det knappt! =O (tror blekningen hade svårt att ta sig igenom X-antal färgningar och annat jox). Vi skrattade i alla fall en massa under denna tid (jag höll på att tappa andan och DÖ på kuppen, men de var det värt).

Söndag, vaknade, susade iväg för att hälsa på mormor :D Hon var på bra humör, så dagens besök var riktigt trevligt, tur att Daniel var med så han kunde sköta snacket.... <3

Hem, handla och sedan spontanbesök till Hedvigsborgs egna lilla fotbollsplan där en mängd gamla elever spelade fotboll! Det var enormt trevligt att stå där och prata med deras mammor och heja på lite! (Dock höll Mitsi på att få hjärtstillestånd både en och två gånger).

Efter vår "genväg" hem "på andra sidan floden" lade vi oss i soffan och sov! :D

Ja! Så det har nog varit en riktig händelserik helg ändå, även om inget blev som jag planerat!



<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0