Tidsfördriv!

Detta inlägg är nog det första jag skriver enbart för att fördriva lite tid, jag har egentligen inget syfte med att skriva, bevöver bara fördriva lite tid...

Ha haft en förläsning på morgonen; special needs! Very interesting! Eller nåt liknande kanske... Det var väl inte direkt några nyheter som togs upp, mer "reminders" och "Aha-saker".... Beslutade mig i alla fall inte för att åka hem, utan gick upp till en dator och satte mig. Tur att det fanns lite trevlig sällskap, i form av en styck Therese... hehe

Skall snart till min sjukgymnast! Så gött! Älskar att höra ljudet av min rygg som knakar! "Andas in... och blås ut..." *KNAK* woosch!

Känner att det börjar bli lite struktur igen, dvs. jag tog tag i livet igår, gjorde klart en uppgift som jag inte alls var pepp på att göra, tog därefter med mig en post it lapp till sovrummet (det var då det hettade till ska jag säga) och skrev ned vad jag har har att göra! Lappen är så gott som oläslig, men jag behöver inte ha siten i huvuet nu i alla fall. yey! Bravo!

Har kollat på någon serie som jag hittade och måste bara visa:
http://www.svd.se/kulturnoje/serier/artikel_704343.svd?date=20080709

helt hejdlöst roligt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0