Girl´s night out!

Vilken innehållsrik dag! =D Från stress till en underbar kväll!

Hade mycket att pricka av på min lista när jag vaknade idag! Stan - Bergs Kaffe, Knalleland, Eko, Onoff, Systemet och City! Tur att jag fick skjuts hem... ;) Därefter städning, duschning och sedan kom flickorna! :D + pojke! haha

Underbar kväll med mat, Singstar, hesa röster och mycket... annat! ;)

Vi tog Taxi ner till stan där vi hälsade på Thommie och sedan på André! Därefter begav vi oss till kvällens huvudmål - Harrys!

På Harrys var det livat, som vanligt! Träffade Julia <3 underbara människa, samt lillkussen (ja Rikard, du är underbar du me... :P ). Så helt plötsligt, när jag stod och pratade med Pethra, kom det upp en kille bredvid mig och gav mig en lätt knuff "ursäkta" var det enda jag hörde och därefter såg jag vem det var! =P

På ungefär 20 mikrosekunder var jag helt nykter! Framför mig stod en av de bästa killkompisar jag hade under gymnasietiden! Vilken grej! Det är något helt speciellt med att träffa människor som man inte sett på flera år! =D Hur som helst, det jag vill säga är att jag blev helt fantastiskt glad och hoppas verkligen att vi ses snart igen! ;)


Matilda är überkoncenterad, Sara & Sofie - ja, de har sig och Pethra sjunger för glatta livet! <3 Ni är helt lovely tjejer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0