Något ofattbart...

... har hänt! Jag förstod inte riktigt vad det var, men kände igen syndromet som... trötthet... ;)

När vi åkte hem från mamma och pappa igår, somnade jag nästan omedelbart i bilen! Har ett vagt minne av att vi åkte och tankade, att vi kom hem och att jag därefter stupade i sängen! Jag tror jag läste en liten, liten stund, men efter det... ZzZzZzZzZzZzZzzzzzz..........

Detta kanske inte låter som något ofattbart, men om jag säger att klockan var 21,55 då jag stupade i sängen, så kanske man förstår att detta inte är normalt när det kommer till mig!

Jag vaknade 06,00, pigg som en lärka när jag skulle köra Daniel till jobbet och nu sitter jag här! En timme senare, dock inte riktigt lika pigg, bloggar, tittar på SATC och skall titta igenom lite skolpapper.

I väntan på att Rammstein-biljetterna skall släppas (9.00) och jag därefter ska ta en liten sväng till Landvetter, så får Charlotte, Samantha, Miranda och Carrie hålla mig sällskap... ;)




Kommentarer
Postat av: Linda

Rammstein biljetter? Ska de spela i Sverige?!? nyfiken Rolig blogg du har! =)

Kram

Linda

2009-09-21 @ 08:43:30
URL: http://lindasverkstad.blogg.se/
Postat av: Emma

Japp! De spelar i Stockholm i Februari och jag har tiiiiicets!!! lycka

2009-09-21 @ 18:57:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0