När det tar stopp!

Idag tog det gå äntligen (??) stopp! Jag somnade ALLDELES för sent igår och gick upp ALLDELES för tidigt! Heldag med grammatik, barnpassning och teatergrupp på TÅGET! Resultatet nu är att det känns som om jag håller på att falla i bitar!

Jag fattar inte varför man ska bli så depp när man blir så trött som jag är nu! Eller, depp, det är mer sjuka humörsvängningar! Upp och ner, glad och sur, pepp och depp ... Jag vet ju vad "botemedelet" är... Sömn! Men hur roligt är det! Jag hatar att sova! Det finns ju så mycket annat roligt att göra!!! Varför kan man inte bara klara sig med, tre/fyra timmar per natt? När jag väl sover, så sover jag riktigt illa, vaknar ofta och drömmer sjuka drömmar! Så, vad är det då som lockar med sömnen?


Pratade med min svägerska här om dagen, hon konstaterade att jag har en för tidigt "30-årskris". Haha, visst, till en del håller jag me! Visst känner jag mig lite "småstressad" inför det faktum att man snart är 30 och bara har bockat av en av de tusen saker man ska ha gjort innan dess... ;) Och visst kanske jag är en aning "rebellisk" och beter mig på ett helt annat sätt än vad jag gjort innan ;) men.... jag är inte säker på att det är någon kris!

Jag vill hellre skylla allt på studentlivet! Japp! Blame it on the "studentliv". Jag beslutade mig (redan förra terminen) att jag skulle leva studentlivet fullt ut! Och det gör jag! Som jag sagt innan, sena nätter, plugg och... ja... allt annat som kommer med detta.. =P

Haha! För att lugna lilla svägerskan J, så skall jag säga att jag vill bli vuxen! Jag ska se till att det kommer kusiner till mina små prinsar, jag ska fixa allt detta! I promise! Men inte i år... ;) "Jag ska bara" vara student lite... lite till... <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0