Påsk, träningsvärk och fjortiskort...

Fyra dagar av kalasande, fyra dagar av massa konstig mat som man aldrig äter annars,
fyra dagar av en dricka som man endast dricker vid två tillfällen per år (dock känns det som ETT då påsken tagit över efter julen), fyra dagar av människor som man bara älskar!

Långfredagen börjades med en promenad på min nyupptäckta väg! :D
Därefter åkte vi till Målsryd för att inmundiga lite påskmat med mamma, pappa och mormor.
Mitsi var galen, morrade så fort mormor rörde sig,
mamma fixade med mat och disk,
pappa och Daniel pratade om massa konstigheter
och jag somnade i soffan!

Påskafton startade med en promenad och därefter en tur till Knalleland.
Därefter invigde vi vår nya grill och spelade Band Hero till 01,20 tillsammans med
Sara, Coffe, André.

Påskdagen fick en start med en liten promenad (för ovanlighetens skull)
och därefter åkte jag en sväng till TÅGET, där jag och Madde snyggade till i fik och kök.
Efter givande pratstund i soffan begav vi oss till kalas nummer 1.
Noel 2 år!!!
Därefter hasta in till kalas nummer 2.
Coffe 26 år!!!
Sara och Mia satt vid Facebook och
killarna vid God of War.
Jag och Akilles somnade i soffan.


Annandag påsk fick invigades med en promenad ( =O )
och därefter åkte vi tillsammans med mina föräldrar upp till Falköping.
Under den obligatoriska rundvandringen i Gökhem ;) passade jag på att
sova lite i soffan och Arvid lekte med min telefon.
(Jag tror han pratade med mig då och då, men som sagt... jag sov).

Fyra dagars påskfirande, fyra promenader och... just det...

Daniel har kallat mig fjortis hela helgen och det är tack vare...





Mina FJORTISKORT!!!!! :D  Det är ju såååå roligt!!! ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0