Det finns en kille i mitt liv... (på begäran)

... och han är ganska unik.

Jag har känt denne lille plutt sen han var 15, idag är han 21 :)

Jag har följt honom genom hans teaterkarriär, jag har varit med och skapat honom
(ibland undrar jag vart jag gjort fel *hehe*).

Både han och jag har gjort en resa, vi har utvecklats och formats tillsammans
och när jag nu väljer mina deltagare så är det ingen tvekan om att han skall vara med.

Robin Ahlqvist! Även om du tror att vi har "glidit ifrån varandra" på grund av du-vet-vem,
så har vi inte det. Vi har bara skapat ett annat band, du har klättrat på stegen, från att först vara
en "deltagare" till att bli en utvald, en kollega, en vän...

Tack för du berikat mitt liv med många skratt och många andra knasigheter!





Förresten så har jag inte heller träffat en människa som äter såååå mkt som du :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0