Let's do this!

En blogg är till för att användas! Så jag antar, att det bara är att börja skriva!

Dock känns det som om jag inte har så mycket intressant att skriva om. ;)

Har legat däckad i soffan hela dagen (okej, däckad var att ta i, men jag har inte varit vare sig pigg eller vidare fräsch). Feber och ett huvud fyllt med snooooor... :( Så en ynklig sjukling har jag varit. :(

Är fortfarande helt upp över öronen förälskad i Rammsteins konsert!!
Tittar på bilderna om och om igen, tittar på videoklippen, lyssnar på musiken! DET ÄR KÄRLEK mina vänner! KÄRLEK!!! Liebe!

Vill klippa mig förresten, nu är det så långt så att jag kan sätta upp det i två toffsar! Det betyder att det måste av!

På tal om av!!!! Inte mångar dagar kvar till Alice i Underlandet-premiären *längta*

Nu ska jag lägga mig och kurera min förkylning! Laddar upp med papper, vatten och Idomin bredvid sängen! Det är saker som gör susen när man är lite förkyld!



"Erst wenn die Wolken schlafengehn kann man uns am Himmel sehn, wir haben Angst und sind allein"
                                                                                         - Engel


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0