Eftersöker förlorat tålamod!

Opedagogisk, trött, irriterad, lättstött, orkeslös, sur......

En dag som började så bra gick som en berg-och-dal-bana upp och ner och tillslut, stannade den nere.
Det var en rätt trist bana! Några backar i början, men efter en liten stund var det bara platt och likgiltligt... SÅ TRIST! Jag hatar verkligen meningslösa dagar! Dagar som inte fyller någon funktion, som ställer till med mer än de är bra, det tar så mycket energi!

Så många småsaker händer som man måste koncentera sig på, reda ut, ta tag i, fixa, ordna....
Jag har inget tålamod till sådant här längre! Jag blir arg och sur på två röda och vet att det är så enormt opedagogiskt och "okamratligt"... Jag kan bättre, jag vet hur man skall bete sig, bara att bita ihop och börja leta efter det tålamod som jag förlorat någon gång under dagen....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0