Måndag, tisdag, onsdag, torsdag, fredag....

Så går då hela arbetsveckan i ett enda nafs! På måndagen ser man bara alla dagar framför sig, men nu, mitt i veckan undrar man vart den tagit vägen. Det är ett jäkla flängade fram och tillbaka, mat som skall lagas, promenader som skall gås och teatergrupper som skall ledas. Inte nog med det, på allt detta finns den underbara förtroendetiden, dvs. prov som skall rättas, böcker som skall läsas... :D

Men i allt detta susande och körande och jäktande finns det några väsentliga delar som faktiskt faller i glömska. Att sova, oj oj, det är just nu något nödvändigt ont. Att äta, hur fasen skall man kunna sitta ner i lugn och ro och äta??? Att umgås, jo, men jag tror att han den där mannen som bor i lägenheten är bekant... Kan det vara.... jo men är det inte? Jo! Nu vet jag! Daniel! Han som stått vid min sida i tio år. Just det.....

Mamma sade idag att det är viktigt att vårda det man har! Det stämmer nog (även om jag inte alltid brukar erkänna att kvinnan har rätt, så har hon det denna gång), man måste vårda det man har och inte ta varandra för givet. <3

Med dessa visa ord önskar jag alla fåntrattar där ute en mycket god natt (eller om det är så här att man inte läser detta ikväll utan kanske i morgon, så önskar jag er en trevlig dag :P )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0