Melankolisk, obstinat, tvetydlig...

... ord som den senaste veckan har sagts och upplevts rätt många gånger.

Mycket händer runt omkring oss, människor förvånar varje dag. En dag är det lugna gatan,
dagen efter får man ett bakslag och undrar vem det var som drog bort mattan.

8orna har prao, måste säga att det är riktigt tomt i den lilla skolan ;) Dock visar nu 7orna att de finns och jag tror de väsnas mer (om det nu är möjligt) utanför "tarmen". Dagen har flutit på rätt så fort idag, en dag sedan är det studiedag i morgon.

Efter att jag handlat "råkade" jag dricka en Red Bull..... inte bra ;) Resultatet blev att jag yrde runt som en höna (eller duracell-kanin) i köket, lagade två maträtter och lyssnade på musik på högsta volym! Förstår inte riktigt att Daniel lyckades somna under denna stund, då det lät något vansinnigt både från datorn och från... mig ;)

Efter att vi tittat på rallyt på Viasat Motor (yey...) fick jag äntligen titta på den film jag lånat av Anders på jobbet. :D Shaun of the dead, var väl sådär, rätt så underhållande på sina ställen, men slår ju inte Hot Fuzz!


Kommentarer
Postat av: jane

Red Bull (light) is one if my lifepotion.. =) I know, it's dangerous but I drink it anyway... otherwise how am I goin to survive?



So my words for you Emma!

-It's ok one time! ;)

2010-03-11 @ 10:30:54
URL: http://janehagman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0