Teater... teater....... TeAtEr.....

Hela helgen lång! 10 timmar med teater! Huvudet uttömt av idéer, kroppen trött av allt sittande...

Mina "teaterungar" har verkligen slitit och jobbat hårt! BRAVO!

Igår var det Pelle som gällde, genomkörare av hela pjäsen med alla deltagare och det gick riktigt bra!
Idag, repeterade vi i fiket (!!!) och vi körde igenom pjäsen med fyra deltagare kort. Men det var bra, fick ett litet hum om hur det kommer se ut, vad som behövs m.m. :)

De nationella proven har fått hama lite vid sidan om... Rättade fyra idag, men de engelska uppsatserna är inget man hastar med! Så! Fyra om dagen, så skall de få veta resultaten innan påsklovet.

Aaaaaaaaaaaaaa, ljuva tanke... Påsklov..........
Vi smakar på ordet lite... Påååååååååååsklooooooooooov!!! Tastes good to me!!!!

På tal om taste! Har ett tight schema so far!
Tisdag: SUSHI
Onsdag: SUSHI
Torsdag: SUSHI
Fredag:... SUSHI!

Det var planeringen än så länge :P (Dock kommer jag nog få tabort en liten dag med sushiätandet, men jag tror jag ska klara mig)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0