Ett välkänt tillstånd...

Just nu befinner jag mig i ett tillstånd som jag inte riktigt är tillfreds med, men ändå så accepterar jag det, vet att det är "okej" och skrattar mest åt det, då jag vet att lösningen är påväg. Eller påväg... Det dröjer väl ungefär 2 månader till, men ändå! "Jag ser ljuset i tunneln" ;)

Oerhört intensiva veckor, fyllda av kärlek, skratt, slit, huvudvärk, ilska, frustration, irritation, värme, kramar, repliker, tankar, städning, gnat, prat, blåmärken......

En intensiv tid kvar på jobbet, en månad då man skall försöka få ett gäng niondeklassare att hålla kvar engagemanget och ambitionen!

En intensiv tid på TÅGET, då det faktiskt bara är en månad kvar till premiär med Pelle! + detta så har vi haft massa festivaler av alla möjliga sorter! Så, att jag just nu spenderar mer tid på TÅGET än vad jag är hemma, det känns väl sådär. I natt hade jag likaväl kunnat sova på tåget, jag var sist ut och först in i morse!

Samtidigt som det är sjukt roligt att ha en sådan här period så tar det på krafterna. Fasar lite för när det kommer ta slut och jag måste komma över rastlösheten! Det är nog det värsta, får se till att aktivera mig resten av sommaren me :P så kommer nog inte den! ;)





På något bisarrt sätt tilltalade denna bild av Derek Hess mig enormt mycket nu...
Jag låter det vara fritt att tolka på vilket sätt eller hur ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0