Jag är en dålig... dålig... människa...

Så är jag inte det!!!! ;PpppPP;PPPppPPPppP    (okej, internhumor för de som inte tyckte det var roligt)


Det är nog så att det är alldeles för mycket som händer just nu, man kan tycka att fel saker är primära, men just nu leker livet och jag älskar verkligen mitt andra hem (som till viss del kan ses som min första, då jag är där mer av min vakna tid än vad jag är hemma).

Daniel skojar ofta och säger: "välkommen hem till din övernattningslägenhet", mjo det stämmer nog. Men, det funkar. We are living the life, dreamin the dream, walking the walk.

Tur att Daniel är världens mest förstående man (och ska jag vara ärlig tror jag han njuter av att få vara lite själv)

Hur som helst! Pellepremiären närmar sig med stormsteg! Är vi färdigrepande? NEJ! Men, vi har en månad kvar...  och det är dags att ta sig i kragen! Efter premiär (som är den 18/6) är det en månad med föreställningar. :D

och efter det, DÅ ska jag ta tag i mitt liv och mina vänner och bara... vara.... och börja andas igen.....






LÄNGTAR TILLBAKA! <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0